2014. október 12., vasárnap

2. évad 4. rész



Nagyon sajnálom a sok késést, de nagyon sok a tanulnivaló, és időm is kevés!




Hazafelé menet alig szólaltam meg, és ezt Niall is észrevette. Próbált hozzám közeledni, de mindig eltaszítottam magamtól. Egy ideig megelégelte, majd a következő esetnél dühösen pattant fel, és ment át egy másik helyre. Nem akartam hazamenni, vele akartam még lenni abban maradék 11 napban, de szokás szerint nem jön nekem össze semmi. A fiúk nemsokára turnézni mennek, én meg egyedül fogok maradni, mivel az egyetem nem mozdul el a helyéről. A repülőtéren leszálltunk, majd egy külön kocsival mentünk haza a fiúk házába. Érkezésünkkor csendben húztam magam után a bőröndöm, majd beléptem a lakásba, ahol azonnal egy nagyot estem, egyenesen a bőröndömre. Ez eddig élete legrosszabb napja !
- Hol, már is visszajöttetek? - kérdezte Josh, aki már azonnal nyújtotta a kezét és felsegített! Bólintottam egyet, és mentem volna tovább, mikor megint elestem. Ezt nem hiszem el! - Mi történt? Most mentetek még csak el ! - folytatta kérdéseit, de közben megint segített felállni. Lenéztem a földre, és kis macskajátékok voltak szanaszét szóródva a padlón. Nekünk van macskánk?
- Majd Niall elmeséli. Mondd, lehetnék most egyedül egy kicsit? - kérdeztem tőle, mire vonakodva bólintott, én pedig felmentem a szobámba, ledobtam magam az ágyra és elkezdtem sírni.

*Niall szemszöge*
Nem tudom, mi történhetett a hazafele úton, de Holly teljesen ellökött magától. Tudom, hogy sokkal többet maradtunk volna, de muszáj volt hazajönnünk. A rajongók teljesen eldurvultak , és nem akartam kitenni Őt ennek az egésznek. Így is elég sokat kapott már!
Látszott rajta, hogy nagyon szomorú volt, sőt talán még haragudott is rám, de nem beszélt velem egész út alatt, ami idegesített és mérges lettem rá.

Otthon megvártam míg be megy én addig kint vártam , hogy bemehessek én is, mivel Ő folyton elesett, Josh pedig segített neki felállni.Hirtelen egy kismacska ugrott elém, amit nem értettem, de mosolyogva leguggoltam hozzá, és megsimogattam a fejét, mire ő elkezdett dorombolni és hozzám bújt. Már csak ez hiányzott, hogy egy hülye macskát ne lehessen leszedni rólam!
- Harry! Vidd innen a macskát! Egyáltalán miért van nálunk macska?- kiabáltam barátomnak akinek kócos fürtjei már meg is jelentek, és értetlenül emelete fel a macskát,aki elkezdett rá fújni, de Harry csak fogta az állatot, és rám nézett.
- Máris letelt a 2 hét? Mintha csak tegnap mentél volna el, tesó! - mondta, mire a macska elkezdte őt karmolni, Harry meg felkiáltott. - Hülye cica! Amúgy én találtam, és befogadtam! Harry-nek neveztem el! - mondta büszkén, mire felnevettem.
- Tesó, te nem vagy normális! -mondtam neki,és kínos csend következett. - A rajongók miatt jöttünk vissza! Betörtek a szobánkba, miközben majdnem lefeküdtünk, majd elkezdtek mindent kinyitni és kutatni, mire Holly mérges lett, kiabált velük majd egy biztonsági őr, elintézte Őket, és soha többé nem mehetnek koncertre. Ráadásul még Holly-t kettő meg is ütötte, még azon a délelőttön.
- A rajongók megütötték a húgomat? Majdnem lefeküdtél a tesómmal? Soha többet nem engedem el veled sehova! Komolyan Niall nem tudsz rá vigyázni?- dühöngött Josh, majd megjelent az én Szépségem, kisírt szemekkel, és mentem volna oda hozzá, de bátyja gyorsabb volt, és azonnal karjai közé zárta , majd felmentek a lépcsőn.

*Josh szemszöge*

- Húgi, mi a baj? Mit csinált veled?- kérdeztem Hol- tól, de csak szipogott tovább.
- Tudod, én nagyon jól éreztem magam Párizsban, mert tudod, hogy az az egyik olyan ország, ahová mindig is el akartam jutni, és most végre teljesült az álmom, erre meg a hülye rajongók elrontották az egészet, összevesztünk Niall-lel mert , a fanok miatt egy kicsit elment a bizalmam felé, majd megbántam, hogy ilyen az eszembe is jutott, és kibékültünk. Ez előtt ütött meg két rajongó, és ők vették el a bizalmamat. Ezután ugye együtt lettünk volna egy kicsit, de a rajongók betörtek hozzánk, majd Niall mondta, hogy másnap hazamegyünk. Engem meg sem kérdezett, hogy mit szeretnék, csak szokás szerint az történt, amit Ő akart. Vele akartam lenni, míg el nem mentek turnézni, mert utána úgy sem láthatlak titeket,az egyetem miatt, erre minden elromlik. Hazafelé, pedig szintén mérges lett rám, mert én duzzogtam és nem jutott eszébe, hogy én még maradni akarok, ezért nem is szóltunk egymáshoz, és végig telefonozta az utat, beszélt valakivel telefonon, de hozzám nem szólt. Josh nem tudom mi legyen! Szakítsak vele?

1 megjegyzés: