2016. október 5., szerda

3. évad 13. rész részlet

Reggel egy idegesítő zajra keltem, ami férjem telefonjából szólt. Egy nagy nyögés után, megfordultam és a készülékért nyúltam. A hívó neve Jessica volt. Nem ismertem semmiféle Jessicát, és a bizonytalanság szele feltört bennem, és felvettem a telefont.
- Szia, Niall! Remélem nem ébresztettelek fel. Csak azért hívtalak, hogy a ma estét megbeszéljük... Vonalban vagy?- kérdezte vékony hangján.
- Öhm, én Holly vagyok! Niall, most nincs a közelben
- Holly? Niall sosem beszél rólad. 2 éve vagyunk együtt, és nem hallottam még a neved. Ki vagy te? Úristen, csak nem megcsalt? – kezdett el sírni a lány, én meg döbbenten ültem az ágyban. MI?
-Holly? – jött be a szobába Niall, és zavarodottan tekintett a kezemben lévő telefonjára. – Miért vetted fel a telefonomat? Ez magánügy. Tudod, hogy utálom, ha cuccaim között turkálsz!- jött oda hozzám, vette ki a telefont a kezeim közül és pofon ütött. – Szia, Jess! Ne haragudj, csak ez a ribanc mindenbe beleavatkozik. Ma este 7- re megyek érted, Szerelmem! – és letette a telefont.

- Holly! Holly, édesem kelj, fel! – rázogatott fel egy erős kéz. – Csak egy rossz álom volt, nyugi! – szorított magához és el kezdte simogatni a hajam. – Mit álmodtál? – kérdezte gyengéden.
- Egy lány keresett téged telefon. És azt mondta együtt vagytok már vagy két éve, de még sosem említettél meg engem neki Rajta kaptál, hogy felveszem a telefonod, és megütöttél, majd leribancoztál. – mondtam még mindig zaklatottan. Niall magához szorított, és perceken keresztül nem engedett el.

- Ugye, tudod, hogy bennem bízhatsz? Bármikor felveheted a telefonom, elolvashatod az üzeneteimet. Neked is épp annyi közös van hozzájuk, mint nekem. Rendben? – bólintottam. – És ugye tudod, hogy soha nem ütnélek meg? – megismételtem a mozdulatot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése