2016. augusztus 22., hétfő

3. évad 12. rész Szeretlek!





A repülőút fájdalmasan hosszú volt, de szerencsére a repülőtéren megtudtam, Niall hova szeretett volna velem menni. Miami repülőterén le is szálltunk. Egy bérelt kocsival odaérkeztünk egy luxus szállodához, amibe tátott szájjal mentem be. A recepciós lány körülbelül velem lehetett egyidős, és ahogy meglátott minket össze-visszamutogatott a kezeivel, és felsikoltott.
- Sziasztok, van foglalásotok? – próbálkozott összeszedetten beszélni a lány mi pedig Niall-le összemosolyogtunk. 
- Igen, van! -bólintott a férjem.
A lány, akinek a névtábláján a Kimberly név állt, azonnal bepötyögte a nevet, majd izgatottan adta át a kulcsot. Elindultunk a lépcsőn, hiszen Niall klausztrofóbiás, és a kilencedik emeletre felszenvedtük magunkat. A szoba ajtaján ez állt: Nászutas lakosztály
Elröhögtem magam, majd bementem. A lakosztály gyönyörű volt Hatalmas erkély nézett a tenger felé, a szoba homok színűre volt festve, és a közepén egy óriási franciaágy hevert.
A hálószoba részben egy nagyképernyős tv, és egy nagy kanapé is volt. A lakosztályhoz tartozott még egy konyha is, ami fel volt szerelve mindennel, ami fontos lehet. A fürdőszobában volt kád, és egy zuhanykabin, na megy egy jakuzzi is.
A szálloda udvarán egy hatalmas medence állt, csúszdákkal, és kint is volt egy nagyobb jakuzzi. Természetesen volt egy menő étterem is lent, golfpáya, és játékterem is.
- Meghoztam a csomagokat! – kiáltott valaki kintről, Niall meg már rohant is az ajtóhoz. Nyomott a fiatal srác kezébe egy kis borravalót, majd lerakta az ágy elé a csomagokat.
- Hogy tetszik? – karolta át a derekamat, és egy csókot nyomott számra.
- Golf pálya? – kérdeztem nevetve.
- Hé, most miért? – háborodott fel. - Ez alatt a két hét alatt, megtanítalak majd. – kacsintott.
- Már alig várom! – mosolyogtam, és összeborzoltam a haját. Felháborodva nézett rám, majd lefogva kezeimet ő is összetúrta az enyémet. – Hé, ez nem fer! A tiéden alig látszik meg, de az enyém már olyan, mintha nem is fésülködtem volna – duzzogtam és elfordultam tőle.
Niall átkarolt és elkezdte a nyakamat csókolgatni. Felkuncogtam a borostája miatt, ami csikizett, és egy apró nyögés hagyta el számat, mikor megszívta a bőrömet. Niall kezei végig simították az egész testemet, és megálltak a melleimnél. Óvatosan elkezdte kényeztetni őket, majd hirtelen ledobta rólam a felsőm, és azonnal kikapcsolta a melltartóm. Szemei tűzben égtek, majd hirtelen rátapadt ajkaimra, én pedig leszedtem róla a pólóját, hátán végigsimítottam kezemet, és minden egyes izmát végig tapogattam, végül megálltam a fenekénél, és megcsíptem, mire felmordult. Elkezdtem kicsatolni az övét, majd lehúztam nadrágját, mire ő is cselekedett és gyorsan leszedte rólam az enyémet is. Türelmetlen volt, hisz ledöntött az ágyra és benyúlt a bugyimba, majd elkezdett simogatni. Halkan nyöszörögtem, míg fel nem dugta az egyik ujját. Kezeimmel a lepedőt gyűrtem, és mozgattam csípőmet, hogy még jobban érezhessem ujját magamban. Hirtelen lerántotta a bugyimat, hogy az sem zavarja, őt, majd fejét lábam közé tette, és elkezdett nyelvével kényeztetni. Hangosan felnyögtem, sőt már szinte sikítottam, de leállítottam Őt, mielőtt elmennék.
- Baba, szeretnéd? – kérdezte lihegve, és az ajkai csillogtak a nedvemtől. Bólintottam, majd felkúszott hozzám, hosszasan megcsókolt, majd levette boxerét, és belém hatolt. Egyszerre nyögtünk fel az érzéstől, és szép lassan elkezdett mozogni bennem. Egyik kezemmel haját markolásztam, másikkal a hátát karmolásztam, és közben hangosan nyögtem minden egyes lökésénél. – Holly... mindjárt... – nyögte, majd gyorsított a tempón, és kezei megtalálták a melleimet. Hirtelen éreztem meleg spermáját magamban, és abban a pillanatban, jutottam el én is csúcsra. Még párat mozgott bennem, majd kihúzta magát belőlem, és lihegve mellém feküdt. – Annyira szeretlek! – mondta úgy, mintha valami csoda lennék.
- Én is Téged, Manóm! – motyogtam, majd egy hosszú puszi után, lecsukódtak végleg szemeim. Még éreztem, hogy Niall betakar, majd átölel, és valamit mondott még a fülembe, de már nem igazán értettem a fáradságtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése