2015. október 30., péntek

3. ÉVAD 4. RÉSZ KITARTÁS




Sziasztok! Tudom, már megint egy iszonyúan rövid részt adtam kia kezeim közül, de el kell hinnetek, nem olyan könnyű, még szünetben sem írni, hiszen ugyanúgy kell tanulni, meg persze vannak programjaim is.
A következő részhez meg vannak az ötleteim, már tudom, hogy lesz folytatva, úgyhogy számíthattok rá, az sokkal jobb lesz, és hosszabb.
A részhez a Perfect-et ajánlom, de lejjebb úgy is megtaláljátok Niall, egyik mondatában, linkkel. :)))) 

All the Love, 

Timii1D


Másnap reggel, Niall még mindig nem volt mellettem. Fájt a tudat, hogy elment, és nem jön be hozzám, de egyben meg is értettem, hiszen ki akarna egy olyan, barátnőt, aki nem tud gyereket szülni neki?
- Szia, Húgi!- mosolygott rám bátyám, mikor belépett a szobába. Mizujs?
- Josh, mikor mehetek ki innen? Már nem bírom!
- Hol, nemsokára. Még ma este elvégeznek pár rutinvizsgálatot, és utána dől el minden.
- Hoznál nekem valamit enni? Éhen halok! – nevettem fel, ő meg egy nagy cuppanós puszi után ki is ment.


*Niall Horan*
Pár percre szükségem volt, hogy átgondoljam ezt az egészet. Persze, minden férfi álma, hogy a szerelmétől gyereke születhessen, de ez nem fog attól visszatántorítani, hogy mellette maradjak. Egy virágcsokorral sétáltam be a kórházba, de amilyen könnyű volt kijutni, olyan nehéz volt bemenni. A bejáratot ellepték a paparazzik. Átkoztam magam, hiszen, ha nem teszem ki a lábam, nem jönnek rá, hogy hol vagyok. Nagy nehezen átfurakodtam magam a tömegen, nem válaszolva a kérdésekre, amik között volt olyan, amiknél majdnem pöcsön rúgtam volna egyiket –másikat.
Beérve Holly kórterméhez, láttam, hogy Josh van bent, Zayn-nel és Harry-vel. Nem akartam hallgatózni, de mikor Hollytól azt hallottam, hogy „így már nem fog annyira szeretni. „ „Biztos, hogy megbánta már, hogy elvett feleségül” muszáj voltam tovább hallgatni a beszélgetést. Miért gondolja ezt? Én vagyok a világ legszerencsésebb férfija, hogy ilyen feleségem lehet. Gondolkodás nélkül nyitottam be, és nyolc szempár szegeződött rám. Fura tekintetemet látván kimentek, így ismét egyedül maradhattam Holly-val. Hálás voltam nekik.
- Szia, Kicsim! Ezt neked hoztam! – raktam bele a csokrot az egyik szekrény vázájába. – Sajnálom, hogy itt hagytalak, csak gondoltam, meglephetnélek valamivel. Öhm, Holly mit értettél azon, hogy megbántam, hogy a feleségem vagy? Bébi, ez a dolog, nem fog engem attól visszatartani, hogy ne szeresselek. Holly, én mindig szeretni foglak, és nem is értem, hogy járhatott ilyeneken a fejecskéd. Szeretlek! – mondtam, és ajkaihoz hajoltam. Megvártam, míg nem húzza el az arcát, és végre valahára újra megízlelhettem ajkait.
- A napokban kijött az új klipünk. Megmutassam? – bólintott. A Perfect elnyerte tetszését, és mint mindenki, megjegyezte mennyire hasonlít Taylor Style számához.


Akát órákon keresztül el tudtunk volna beszélgetni, de a szüleim megjelentek, és beszélgetni akartak Holly-val. Félve mentem ki egy rövid csók után, és akármennyire akartam is, nem hallgatóztam. Bár még csak most jöttem ki, tudtam, hogy vissza kell mennem, hiszen a szüleim hangját hallva, és ezekből kiszűrt hangos szavaikat, tudtam, meg kell védenem Hollyt, és elküldeni anyuékat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése