2016. április 24., vasárnap

3. ÉVAD 9. RÉSZ GYÁVASÁG

Nem tudtam, hogy mondjam el neki. Amióta a szüleinél van, nem kerestem Őt, de a hívásaira természetesen válaszoltam. Holnap már hazaérkezik, és megbeszéltünk egy vacsit is, ahova már foglalt is egy éttermet, nehogy lemaradjunk róla. A telefonban többször megkérdezte, minden rendben van-e? Vannak-e még rosszulléteim, de vagy nemlegesen válaszoltam, vagy pedig tereltem a témát. Nem igazán telefonban akartam ezeket vele megbeszélni, főleg, hogy valószínűleg a szülei is ott vannak, és kihallgatják a beszélgetéseinket. Még mindig nem tartanak jónak a fiúkhoz, és forrásaim szerint mindent megtesznek, hogy szétmenjünk, de ez nem fog megtörténni. Niall nem fog megint megtörni, mellettem marad majd, főleg azután, hogy megtudja, hogy babát várok tőle.
Másnap reggel puha ajkakat éreztem bőrömön, majd besüppedt mellettem az ágy, majd magára tett, beljebb húzódott az ágyon, és átkarolt. Nem akartam elmozdulni tőle, inkább próbáltam visszaaludni. Sajnos ez nem sikerült, mivel elkezdett hangosan csörögni a telefonja, mire felkelt, én meg leestem róla. Durcásan néztem rá, de ő csak a telefonjával törődött. Gyorsan felpattantam és lerohantam, hogy valami ételt készítsek férjemnek, hiszen úgyis mindig éhes. Tudom, elég béna dolog, de most csak tojásrántottát ütöttem össze, hiszen mozgolódást fentről, - gondolom letette a telefont, - és hallottam lépteinek dübörgését lefelé. Odaszökkent hozzám, átkarolta a derekamat, és egy lágy csókot nyomott ajkaimra, amit én meghosszabbítottam, így felemelt, rátett a pultra, és tovább csókolt, miközben keze felfedezte egész testemet. Belemorgott csókunkba, mikor megfogtam a fenekét, és meghúztam a most eléggé szanaszét álló haját. Hirtelen megcsapott szag, ami kiderült, az odaégett tojásrántotta volt. Gyorsan lepattantam a pultról, lekapcsoltam a tűzhelyet és káromkodva nyugtáztam, hogy megégettem magamat, így a földre leesett az egész.
- Hé, hagyd, majd én felveszem, tegyél rá hideg vizet rendben? – mondta lágyan, majd idegesen bólintva mentem a csaphoz és vizet folyattam rá. Nyugi Holly, ne idegeskedj, az nem tesz jót a babának!
- Kicsim, minden rendben? –jött be Niall aggódva. –Megint rosszul voltál? Csak mert elég hosszú ideje bent vagy már.
- Nem, jól vagyok. Már egy ideje elmúltak a rosszullétek. Csak gondolkodtam. Fel sem tűnt, hogy régóta bent vagyok. – bólintott, majd közelebb vont magához és egy puszit nyomott a fejem búbjára.
- Készülődj! Egy kicsit korai vacsoránk lesz ma! – kacsintott, majd kiment a szobából és egyedül hagyott. Mennyi lehet az idő? Szerencsére volt egy óra a fürdőbe és meglepődve láttam, hogy már délután fél 2 van.
- Niall! Mikor akarsz indulni?
- Úgy 2 óra múlva. Miért? – Bepánikoltam. Még ki sem gondoltam, hogyan fogom bejelenteni neki, és nem maradt sok időm hátra. Egyre jobban csak kapkodtam a fejem, kezdtem még idegesebb látni, mikor már nem láttam semmit, csak zuhanást éreztem,és egy ijedt kiáltást.

*Niall szemszöge*
Holly összeesett a fürdőszobában, én pedig azonnal felkaptam és nem érdekelt, mi van rajta, vittem a kórházba. Ez már nem játék. Folyamatosan rosszul van,- bár ő azt mondta, már egy ideje elmúltak rosszullétei-, és most el is ájult. Nem lesz ez így jó. A kórházban először nem mehettem be Holly-hoz, és a kint töltött idő egyre borzalmasabbnak tűntek. Vajon mit csinálnak vele? Mi baja lehet? Pont ekkor lépett ki egy orvos egy szép arcú nővérrel az oldalán. Szemüvegét feltolta a fejére, beleolvasott a papírokba, majd rám nézett.
- Mr. Horan, megnyugodhat, a feleségének nincs semmi baja, csak az utóbbi napokban sok stressz érte, és nem evett sokat, pedig most pont ezek ellenkezőjét kellene tennie. A babával is minden rendben, bár elég aggasztó a helyezkedése, de nyugodjon meg, miden rendben lesz vele. – Igazából alig bírtam odafigyelni, a mondandója többi részére. Baba. Miféle baba? Hiszen Hollynak nem lehet gyereke!
- Holly állapotos?- mondtam ki hangosan a kérdést. Az orvos és a nővér bólintottak, de én kővé dermedten álltam tovább. Nem tudtam, hogy ujjongjak, hogy apa leszek, vagy éppen rohanjak ki a világból, és dühöngjek. Holly még csak 19 éves, én meg alig 21. Én nem lennék képes felnevelni egy gyereket, miközben még én is egy nagy gyerek vagyok. És a karrierem? Nem fogom tudni vele tölteni az időmet.

- Mr. Horan azt tudnia kell, a felesége veszélyeztetett terhes, hiszen az is csoda, hogy ez a gyermek megfogant. – Egyre rosszabbul éreztem magam. Nem tudtam, mit tegyek. Ez nekem túl sok volt mára. Így inkább a gyávaságot választva kifutottam a kórházból, és beültem egy bárba, majd leittam magam a sárgaföldig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése