2016. január 23., szombat

3. évad 6. rész Bora Bora



Egy hét telt el. Niall azóta nem látogatott meg, de még csak fel sem hívott. Már kimehettem kórházból, és most egy hotelban szállok meg Josh-sal, aki nem érti, miért viselkedett így Niall. Azt elmondta, a fiú ki van borulva, és alig találkozik velük, na meg alig beszélnek, és az én egyik pólómmal alszik.
Nagyon hiányzik. Napok óta rá gondok, és még csak a ruháiból sincs meg egy ruhadarab se, amivel tudnám őt pótolni. Vagyis, őt nem lehet pótolni...


Josh ma ki akart mozdítani, ezért felöltöztem, próbáltam rendbe szedni magam, majd elindultunk. A srácok házába vitt. Nem értem, miért, hiszen tudja, nincs ehhez kedvem.
- Josh, miért... - és akkor vettem észre őt! Fehér felsőben volt és egy szürke melegítőnadrágban. Haja le volt lapítva, és szőke tincsi már kezdtek lenőni, inkább barnának tűntek. Mikor szemei megakadtak rajtam, tekintetemet elkaptam, ő pedig gyorsan lerohant a lépcsőn, és kiment az ajtón. Talán futni készült. Beleugrottam Zayn karjaiba és könnyeim utat törtek maguknak, eláztatva ezzel a mintás pólóját.
Átkarolt, és megnyugtatott, olyan szavakkal, mint, hogy „minden rendben lesz ” és hogy ”Niall egy tökéletlen barom”.
Josh odadobott nekem egy ereklyét a Szöszimtől, majd elrakta a parfümjét is, és elvitt máshova. Egy helyre, ahol még sosem voltam, és nem is láttam.


*Zayn szemszöge*

- Törpilla, ne légy már szomorú! – próbáltam életre keltei a mosolygós Holly-t, ezért én is elmentem velük a meglepetés helyszínre. Niall ugyanis ott várta Őt. Bocsánatot akart kérni, és elvinni Őt, a beígért nászútra. szereti Holly-t, sosem akart vele szakítani, de abban a pillanatban nem tudta, mit tegyen, kétségbe volt esve, és csak a szüleire hallgatott, az érzéseire nem.
Holly meglepetten nézett körbe a helyszínen, ahol még sosem járt.
- Mit keresünk mi itt? Mi ez a hely?- kérdezte, de a buksiját a megfelelő irányba fordítottam, ahol a hős szerelmes Szöszi állt. A háttérből valahonnan a zongora megszólalt, és elkezdődött az If I could Flyt.
- Holly, meg tudnál nekem bocsátani? – kérdezte reménykedve Niall. A lány zokogva bólintott majd megölelte férjét. – Akkor eljössz velem a nászútra? Be kéne pótolni. – mosolygott, de Holly nem bújt ki a karjai közül. – Akkor Bora Bora? – suttogta,és egy csókban forrtak össze.


*Holly szemszöge*
Bora Bora

Az első esténk tökéletes volt. Niall egy randit szervezett egy óceánon, egy asztallal és két székkel, és csak néhány mécsessel volt megvilágítva. A fadeszka, ami ezeket tartotta, úszott a vízen, de a biztonság kedvéért ki voltunk kötve a parthoz, hogy ha bármi történik, vissza tudjanak húzni minket.
A vacsora isteni volt, és még istenibb volt az előttem ülő gyönyörűség, akivel már egy lesz a jövőnk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése