2017. április 2., vasárnap

3. évad 18.rész Hiányzik apu!



* Szeretném megköszönni nektek a mérhetetlen támogatást! Ilyen gyorsan még sosem írtam meg egy részt, főleg, úgy hogy még jónak is érzem!
Nagy köszönöm,hogy olvassátok a történetem!
Viszont sajnálattal közlöm az Alive hamarosan bezárja kapuit. Még 2+1 rész van hátra a történetből.
Jó olvasást!
Timi *



Alice kezén még két hétig ott kell lennie a gipsznek, ami csontjának javulását biztosítja. A két lurkó szoros kapcsolatot ápol egymással, Ben mindeben segít húgának, amihez két kéz kellene. Niall az utóbbi napokat nem töltötte itthon, a stúdióban tengeti mindennapjait, Los Angelesben. Mivel a One Direction most egy hosszabb szüneten van, mindenki kipróbálja magát szólóban, ő is ezt teszi, de ehhez el kellett utaznia a szeretett Egyesült Államokból.
- Apu elhagyott minket? – fogta meg apró kezével a nadrágomat kislányom, kinek szemeiben könnyek gyülekeztek. Kérdése hatására szemeim nagyra nyíltak, és leguggoltam Alice-hez.

- Szépségem, miért kérdezel ilyet? – a lány csak némán nézte talajt, miközben lábaival köröket rajzolt a padlóra.
- Én... csak hiányzik! Senki nem babázik velem, vagyis nem játszik Kennel, és Barbie egyedül magányos, ahogy én is. Apu már rég elment, pedig azt mondta hamar visszajön, de hazudott! – szavai hatására, szívem megrepedt, hiszen kislányom imádott apjában csalódótt, hazavárta, de az nem jött.
- Én szívesen játszom veled! – fogtam kezembe kezecskéit, de ő kirántotta onnan.
- Nem! Én apát akarom! – kiabálta teljes hangerőből, míg harisnyás lábával aprókat dobbantott a padlón. – Csak apu tud Kennel lenni, vele a legjobb levetkőztetni a babákat, és összecserélni a ruhájukat! Barbie-n legutóbb en kockás inge volt, Ken pedig Barbi rózsaszín szoknyáját hordta. Apu viccesen bánik velük, jókat nevetünk. Szeretem a babáimat, de aput sokkal jobban és ő most nincs itt! - sírta el magát, az én szívem pedig apró darabokra tört lányom látványától. – Azt hittem, itt mindig lesz apulám, és sosem leszek egyedül – szipogott majd kezeibe fogva a babait rohant fel a szobájába. Nem tudtam, mit kéne csinálnom a sokktól, amit lányom szavai okoztak. Apjában egy lélektársa talált, és nélküle elveszett volt ebben a világban is.
Az igazi apukája elhagyta őket, Marie az anyukájuk, ahogy megszülte őket, egy évre rá, be is adta őket a gondozásba, hiszen párja nélkül képtelenségnek tartott felnevelni 2 csöppséget. Persze Marie sokszor látogatta őket, Ben és Alice hiányolta az apjukat, lehet ezért is van lányom egyenesen oda Niall-ért. Férjemet azonnal tárcsáztam is, és legnagyobb megdöbbenésemre a szám nem létezett. Bekapcsoltam a TV-nket, hátha lesz róla valami szó, majd bátyámat is felhívtam, hátha tud róla valamit.

- Szia, Húgi!
- JOSH, tudsz valamit Niall-ről? Az előbb hívtam, de a száma nem létezik – sírtam a telefonba. Aggódtam férjemért, annak ellenére, hogy tegnap este az ő hangjára aludtam el, mert volt olyan aranyos, hogy énekelt nekem a telefonba, míg el nem alszom. Érdeklődött a gyerekek felől is, és többször is elmondta, hiányzunk neki.
- Nem tudok róla semmit, felhívjam valamelyik srácot? – érdeklődött kedvesen. – Várj! Holls, kapcsolj a tízesre! – tettem, amit kért, de az ott látott dolgokat nem tudtam ép ésszel felfogni.

Niall Horan a világ leghíresebb bandájának, a One Direction énekese, tegnap este egy buliról távozott egy szőke bombázóval, ki az egyik Victoria Secrets modell. Úgy látszik nagyon jól kijöttek egymással, hiszen ma reggel is együtt láttuk őket az utcákon, és még szenvedélyes csókot is váltottak egymással. Mi lehet a feleségével, Holly-val és a gyerekekkel? Vajon csak úgy simán elhagyta őket, minden szó nélkül? Mindenesetre ez a viselkedés nem a szupersztárra vall, de ha újabb fejlemények jönnek, azonnal tájékoztatjuk Önöket! Holly-t is kikérdezzük természetesen erről az egészről.
Addig is egy jó hír Niall dala a nyár közepén jelenik meg This Town címmel! Biztosan nagy sikere lesz!


A hír végén könnyeim közül már ki sem láttam, Josh pedig a vonal túloldalán szólongatott, de nem tudtam értelmes hangot kipréselni ajkaim közül.
- Holly, minden rendben? Átmegyek! – jelentett ki, de meg sem hallva szavait, tettem le telefont, és próbáltam Niall-t hívni, mint ahogy előzőleg is sikertelenül.
- Anya! – szólt két hang a lépcső tetejéről – Apa ugye még visszajön? – folytatta Ben, de kérdésére nem tudtam a választ. – Miért sírsz?
- Neked is hiányzik apu? – érdeklődött Alice. Bólintottam. A két kis lurkó beleült az ölembe és őket ölelve ültünk tovább, némán, mozdulatlanul, csak néhány szipogás törte meg a csendet.
- Josh bácsi nem jön át? – tekintett fel kislányom könnyfátyolos szemeivel.
- De átjön! Szeretnél vele babázni? – hevesen bólogatott.
- Rám is lesz ideje? – kérdezte Ben.
- Természetesen! Josh bácsi imád titeket, és addig nem megy el, míg ki nem játszotta magát mindkettőtökkel- a két kicsi elmosolyodott, majd felkeltem a kanapéról és bementem a konyhába összeütni valami kaját, ha már bátyus átjön. Enyhe csalódással vettem tudomásul gyerekeim nem akarnak velem játszani, és csak az apjukat, vagy éppen Josh-t akarják, de örültem, hogy vannak nekem, és szeretnek!
Rettenetesen hiányzott, Niall!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése